دلنوشته

گاهی حرف هایی هست که در گلویت میماند،حرف هایی برای نگفتن... . بغض میکنی ، اذیت میشوی ، میبینی که نمی توان آن ها را با هر کسی در میان گذاشت، این جور حرف ها را اینجا حک میکنم!

دلنوشته

گاهی حرف هایی هست که در گلویت میماند،حرف هایی برای نگفتن... . بغض میکنی ، اذیت میشوی ، میبینی که نمی توان آن ها را با هر کسی در میان گذاشت، این جور حرف ها را اینجا حک میکنم!

اگر

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ق.ظ

چه‌قدررررر بازی‌ها خوب بود. چه‌قدر متن قوی بود. چه‌قدر قوی بودم که تونستم بلافاصله بعدش درس بخونم و به‌ش فکر نکنم. چه‌قدر سوال‌هامو برام زنده کرد. چه‌قدر دل‌م خواست فیزیک بخونم. چه‌قدر درد داشت. چه‌قدر دیالوگ پایانی‌ش تسکین دهنده بود. چه‌قدر ستیسفای شدم. مرسی، مرسی، لاو یو آل!

حالا که امکان‌شو دارم، دیگه نمیخوام نمایشای خوبو از دست بدم.


نمایش اگر...


پی‌نوشت: بشنوید:

خاک آشنا از کارن همایون‌فر

ظالم با صدای مهسا وحدت

بوسیدن شراب با صدای مهسا وحدت با تشکر از سارا

 مدیتیتینگ اور ا فوتو از مهسا وحدت و سم مک‌کلین  با تشکر از سارا

Unconditionally  از کتی پری


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
msa

نظرات  (۱)

از دست دادم :| ماتریوشکا رو از دست دادم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی