دلنوشته

گاهی حرف هایی هست که در گلویت میماند،حرف هایی برای نگفتن... . بغض میکنی ، اذیت میشوی ، میبینی که نمی توان آن ها را با هر کسی در میان گذاشت، این جور حرف ها را اینجا حک میکنم!

دلنوشته

گاهی حرف هایی هست که در گلویت میماند،حرف هایی برای نگفتن... . بغض میکنی ، اذیت میشوی ، میبینی که نمی توان آن ها را با هر کسی در میان گذاشت، این جور حرف ها را اینجا حک میکنم!

آدرس وبلاگ جدید

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ب.ظ

سلام.


آدرس وبلاگ جدید من اینه : msaeeneh.ir  ام و اس حروف اول محمد و سینا و آئینه هم اسم خونوادگیمه. ظاهر اون‌جا هنوز کار داره اما نمی‌خواستم فرآیند راه‌اندازی‌ش بیش‌تر از این طول بکشه. برای همین توی یکی دو ماه آینده ممکنه ظاهرش تغییراتی داشته باشه. امیدوارم از ظاهر و خصوصن فونت اونجا خوشتون بیاد و چشم‌تون رو اذیت نکنه. (من روی فونت خیلی وسواس بودم. اگه فکر می‌کنید چشم‌تون رو اذیت می‌کنه، حتمن بهم خبر بدید.)

سعی خواهم کرد از این به بعد منظم‌تر و (با معیارهای خودم) با کیفیت‌تر بنویسم. لطفن به‌م فیدبک بدید.

صفحه‌ی اصلی که با زدن آدرس بالا به اون‌جا هدایت می‌شید، صفحه‌ی نوشته‌های وبلاگه. که فعلن اولین مطلبش به صورت پین شده قرار گرفته و یه جور خوشامد گوییه که احتمالن ظرف 10-12 روز آینده از حالت پین خارجش می‌کنم. یه صفحه‌ی مهم دیگه هم توی اون وبلاگ هست که من تمام سعیمو کردم که به اونجا هدایتتون کنم :)) و اون صفحه‌ی مرام‌نامه‌ست. بخونیدش لطفن.

اگه پیشنهادی هم داشتید، حتمن بهم اطلاع بدید. (ترجیحن توی کامنت‌های همین پست.)

فعلن همین. :)


 برای ث: یادم نیست توی کدام کتاب و از کدام نویسنده‌ی بزرگ ایرانی در مورد رسم‌الخط و شیوه‌ی نگارش فارسی می‌خواندم که توضیح می‌داد که به‌تر است و روان‌تر است که در نوشته‌های خود به‌جای ‍" ‍اً " از "ن" استفاده کنیم. مثلن، به‌جای "مثلاً"، بنویسیم "مثلن. :) توی آن کتاب توضیحات مبسوطی خواندم در مورد این‌که کجاها باید نیم‌فاصله بگذاریم؛ کجاها باید فاصله قرار دهیم و در چه جاهایی باید کلمات را به هم بچسبانیم. نمی‌خواهم تمام دلایل و استدلالات ایشان را این‌جا بیاورم. فقط خواستم توضیح دهم که این نحوه‌ی نگارش که سعی می‌کنم از آن پیروی کنم، سهوی نیست و دلیل دارد. فکر می‌کنم این رسم‌الخط تا حد خوبی میان اهل کتاب (منظور مسیحی و موسایی نیست بالطبع :) ) هم پذیرفته شده و آشنا باشد. به هر حال من خیلی خیلی خیلی متشکرم بابت نکته‌سنجی و تذکر دوستانه‌ات. متوجه شدم ایرادت به چه چیزی‌ست. اصلاح کردم. راست‌ش خودم هم تعجب کرده بودم که چه‌طور برای تو این شیوه‌ی رسم‌الخط جدید به نظر آمده. خلاصه اصلاح شد. مرسی :))


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
msa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی